Blogger Layouts
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, February 2, 2011

^^Tafsir Mimpi^^

entah ngape..semalam aku bermimpi..yang menyedihkan..member baik aku meninggal dunia...huhuhu..sedihnyer..meninggalkan 2 org anak yg masih kecil..aku terkejut..dlm mimpi tu..mase aku tgk jenazah terbaring..dlm hati aku terdetik..dia akan ditempatkan di kalangan org-org beriman..
sebab ape aku ckp cmtu..sebab dia merupakan seorg sahabat,anak,isteri yg baik..aku dpt lihat kebaikannya sepanjang kami berkawan..tk mcm aku yg degil nie...hahah..tp yg kelakarnya..sdg elok jenazah tu terbaring..tiba2 die bangun..terpinga-pinga...hahahha..lawakkan mimpi aku..??

erm..sebelum2 nie pun aku pernah bermimpi..mak aku meninggal dunia..( tk dpt bayangkan kalo betul2 terjadi)..tp kata org..kalo kita bermimpi org meninggal dunia..org tu akan panjang umur.betul ke?? heharap cmtulah..aku doakan semoga org2 yg aku syg akan panjang umur dan sihat sentiasa..amin..tp yg beshnyer..mimpi nie pun same ngan yg td..tetibe je mak aku bangun..hahahah..cm bru bangun tido..yg kami2 nie igt die dh meninggal dunia...hahahah..apelah makna mimpi tu kan..??? harap2 ianya hanya mainan tido jerk..wallahualam..

ckp pasal mimpi..sepanjang aku mengandung kan rifqy dlu..aku tk pernah tau jantina anak aku..pergi scan tk pernah nampak..ade org ckp lelaki..ade org ckp perempuan...hahahah..aku tak pernah tau jantina anak aku sehingga lah dia lahir ke dunia...huhuhu..tp yg beshnyer..aku bermimpi 3 kali yg baby aku nie lelaki mase aku mengandung tu..3 kali beb..huhuh..sekali tu betul2 baby boy..alhamdulillah..aku tk kisah pun baby boy ke girl..yg penting die sihat..tp yg nie jadi kenyataan plak mimpi tu..

erm..aperlah makna mimpi2 aku tu kan..harap yg bebaik jela yg akan berlaku..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...