Blogger Layouts
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, April 6, 2011

kereta kene clamp

adoiyai...
malang betulla rini..
pagi td..seperti biasa aku ngan MEH nak gie kije..
trun lift..sampai kt kereta..
mata aku dh terbeliak..MEH tk perasan lagi sebab die pergi buang sampah dlu..
aku jerit skit(tk kuat sgtla..skit jerk)..abang..kete kene clamp..!!!
huhuhu...
siot tol la..

laki aku muka dh lain mcm..
pergi kt kereta..
usha2 kereta..ngan tayar yg kene clamp tu..
pastu org tu siap tiggalkan nota kt cermin depan kereta..
amik nota..baca2..
sila buat bayaran bla..bla..bla..
sila pergi ke BPH bla..bla bla..
sila talifon bla..bla..bla..
aku tgk berderet kereta kene clam..
mmg kayo pakcik BPH tu dpt duit clamp..

pastu kitaorg naik atas balik rumah..
erm..nak call pun tk boleh..
dua2 tkde kredit..
nak naik motor..
helmet ade 1 je..
tgh pk2 cmne nak pergi keje..
cmne nak setttle pasal clamp..
masing2 belek hset yg tkde kredit..
huhuh..
pastu baru aku teringat..
"laaa...kete abahkan ade..??"
aku bru teringat..
semalam abah aku gie kursus kt penang..
tinggalkan kereta ngan kunci kt aku..
die ckp bwk kereta balik umh..
so kereta abah aku ade kt parking bwh tu..
huhhu..

kitaorg pun cepat2 siap..
pergi keje bwk kereta abah..
fuhhh..nasib baik kereta gen2 abahku ade menolong..
kalo tk tah camnola agaknyo..
tp yg pasti..harini mmg aku ngan MEH lambat..
hahahah..

p/s:- MEH kene gie ke BPH untuk settlekan pasal clamp..bersediakan dengan duit RM50 yer!!!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...