Blogger Layouts
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 8, 2011

~~Kami di Booth Hatta Dolmat~~

Pada sabtu lepas, 5 Mac 2011..kami telah pergi ke MIECC kt Mines..kebetulan dak Hatta ade bukak booth baju pengantin kt sane n kebetulan jugak pada hari sabtu tu die ade wat fashion show baju pengantin kt situ..so kami beramai-ramai telah serbu mines pada hari tersebut..


hatta,shidah (dukung zara),husna,aku n rizal, my en hubby (belakang)
tu dia adik beradik my encik hubby..hatta,shidah,dak una,my encik hubby,dak sopi pun ade gak (tp tkde dlm gambau)..dtg utk berjoget2 di booth dak hatta...hahahah..

aku dan MEH di booth Hatta Dolmat
Thanks to Kak Mala (photographer pada hari tersebut) sebab tangkap gambar kami cantik2...hhuhu..walaupun kami nie tk cntik..tp sebab photographer pandai tgkp gmbr..so gambar kami jd cntik..hahahha..(aku sorg je tk cntik, yg lain sume cntik, kang mrh plak depa kt aku..huhuh..)

hatta dan model2nyer...huhuh..cantik kan baju?? model pun bley tahan..
Itulah gambar model2 Hatta pada hari tersebut..huhuh..kalau tk salah dorg memperagakan pakaian pengantin Hatta Dolmat adelah dalam belas2 pasang..antaranya baju nikah Elyana,Siti Sarah,baju yg dipakai oleh Erra Fazira..dan ada juga koleksi baru..tkde artis pakai lagi..huhuh..

Kami dh nak balik
Itulah aktiviti kami pada hari Sabtu lepas, hari ahad aku sekeluarga dok melepek di rumah jerk..huhuhuh..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...