Blogger Layouts
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, March 4, 2011

MAJLIS PERKAHWINAN HAIKAL DAN MAJLIS AQIQAH RIFQY

 Pada 26 Februari 2011 lalu, telah diadakan majlis perkahwinan adikku Haikal dan majlis aqiqah anakku Rifqy  di rumah mak di Bandar Baru Bangi. Majlis Aqiqah bermula dengan acara Marhaban yg diketuai oleh Moyang Rifqy sendiri (atuk akula tu) pada pukul 11 pagi dan seterusnya terus ke acara potong jambul.


tu yang tgh pegang mic tu adalah moyang rifqy (atuk aku)..ahli marhaban nie student2 die lah kiranya..igt lagi waktu aku kecik dlu..time tu dok wangsa maju..bile balik kg je (sg ramal luar) hari sabtu malam mesti student2 atuk dtg umh..belajar marhaban dan berzanji..sume lelaki..hensem2 plak tu...huhuh..mude2 lagi..tp lani aku tgk dorg dh tua2 sumenya..hahaha..sebab skg pun aku dh tua..dorg mestilah lagi tua yer tak..??

Atuk Dolmat Rifqy (belah ayah) sedang cukur jambul
 yang ini plak atuk rifqy belah ayahnyer..yang sebelah tu ialah atuk sedara rifqy..kira pokde my encik hubby..


diikuti dengan ahli2 masjid..

kelakar tgk rifqy mase org potong rambut die..sorg2 die tgk muke..agaknyer dm pkran die..aperlah dorg nie buat pegang2..gunting2 rambut aku nie agaknyer..??? huhuhuh..


MENU PADA MAJLIS TERSEBUT
kari kambing, gulai lemak rebung

ayam goreng berempah, kari daging

sambal belacan, ikan masin dan ulam-ulam
 adik aku yg kawen ni..die kembar..kembar die perempuan..same hitam manis..hahaha..camla aku putih nau..kembar die still belajar lagi kt uitm shah alam..erm..tinggal 1 je lagi yg tk lepas..yg lain sume dh lepas kawen dh..huhuhu..

ni gambar pelamin


nie gambar pengantin..adik aku yg lelaki hitam legam manis tu..huhuh..

nie pulak pengantin lama..huhu..tp tak basi lagi ok..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...