Blogger Layouts
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, March 1, 2012

adik aku dh balik...MOOD:- SEDEY...

harini adik aku NADIAH dah balik bangi dh...
sebab...isnin nie die dh start belajar balik kt UITM Shah Alam nun...
selama sebulan cuti semester baru nie die dok kt umh aku...
start dari akhir bulan januari..smpai la rini...
die dok umh aku sebab sepanjang cuti semester nie...
die keje as a TEACHER kt CHILDREN ISLAMIC CENTER-CIC kt presint 18 nun..
kt area umh aku tu...pergi keje jalan kaki jerk...
balik keje kadang2 aku amik..kdg2 die jalan kaki...

adoiyai..sunyilah rumah aku bile die tkde...
selama nie dh seronok ade kawan...walaupun sebulan..
walaupun die kuat makan + tido...
tp die rajin...
tlg aku masak, sapu+mop+kemas rumah aku..sidai+angkat+lipat kain..
mandikan rifqy..cebuk u uk rifqy..main ngan rifqy...
mcm2 lah die tlg...
aku pun kan tk larat sgt...dh sarat kan kaa...
tp lepas nie semua kene buat sendiri yer YANIE...
mintak laki ko tlg...hahhahaa..
bertimbun bergunung baliklah kain tk berlipat lepas nie...
hahhahaha...

Rifqy pun lepas nie sunyilah..
tkde org nak layan die..
harap kami2 mama, ayah die jela layan die...
bilik belakang tu - tmpat makyang die dok time kt umh aku...
mmg die selalu masuk..mengekor jerk buntut makyang die masuk dlm bilik tu..
pastu kalo aku suh kuar..die tknak...
lani kalo die masuk mesti tgk dh kosong...
barang2 makyang die yg die selalu wat main dh tkde...
huhuuhuh...tkperlah syg..
makyang dok kejap jerk...
makyang nak gie study balik..
doakan makyang berjaya ngan cemerlang...

p/s:- thanks adikku sebab belanja kami sekeluarga mase dpt gaji pertama ritu..amibil berkat katanya..semoga murah rezeki...amin...

adik aku aka NADIAH

rifqy with makyang


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...