Blogger Layouts
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, March 19, 2012

kenapa aku rase aku akan dpt baby boy...???

hahahha...aku nie kan tgh tggu hari je nie...tggu hri nak bersalin...huuhuh..takut seh...bdoa semoga booleh bersalin normal..walaupun hati mcm 50-50 jerk...tggu esok ape doc kata...

berbalik pada tajuk...anak yg first ritu kan aku dpt boy...muhammad rifqy iskandar..nak masuk setahun 8 bulan dh bulan depan...makin petah berkata2...dn makin 'baik'...

bile mengandung yg kedua nie...mesti lah kami berdoa semoga dpt baby gurl plak...berdoa jerk..tk mungkin doa itu akan termakbul...yer dak..?? itu sume kuasa Tuhan...redha jerk...baby ape yg keluar...itu pun ttp anak kan..anugerah dari Allah SWT...yg kite kene jaga sebaiknya...

aku nie dh terasa2...yg rifqy akan dpt adik boy jugak...hahahha..nak tau nape..??? ade beberapa sebab aku nak listkan..:-
  • semalam aku mimpi..aku ngan hubby gie scan kt klinik..dan nampak seketul2 burung baby...same cm burung rifqy...hahahha..maknanya boyla tu kan...
  • rifqy tknak sgt ngan aku..sebab aku grg ke..sebab ape aku tak tau..tp die mmg lebih ke ayah die..skit2 ayah..skit2 ayah...mulut tu asyik ayah..ayah..jeles mama tau nak..kamu tknak ngan mama..sedih mama..org ckp sebab die nak dpt adik lelaki..sebab tu die tknak ngan aku...tp tu org ckp...!!
  • pengalaman aku mengandung rifqy ngan mengandung kali nie same jerk..cuma kali nie aku terlebih malas...hahaah...tk mabuk pun..org kata kalo mengandung anak perempuan..selalu mabuk2...itu org kata...!!!
  • ritu scan kt klinik ptrjya..memula doc tu kata tak nampak jantina...tp tetibe die ckp..boy kot...!!! so dh lekat kt kepala hotak aku nie..yg kami akan dpt baby boy..nama pun crik nama baby boy jerk..nama baby gurl tk crik...ahahhahaa..
p/s:- tak kisahlah boy ke gurl..janji jd anak soleh, brtggunjwb dan akan jaga kite bile kite dh tua nti...amin...

2 comments:

  1. kak..nt dh bersalin habaq na.. umh sy dh dkt sgt dgn umh akak.. sy duk seksyen 8.. akak duk surada lg ker?

    ReplyDelete
  2. akak dok putrajaya la yang..tp pantang nti akak dok desa surada..nti akak habaqla..dtg tau..!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...