Blogger Layouts
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, March 29, 2012

kami dan retis (cerita dh lapuk)..

alkisah....cerita nie dh lama dh...dh berlapuk pung..raya tahun lepas kowt..tp nak post gk...hahhaha...kisahnyer kami beraya di kg en hubby...di Kuala Sg Baru Melaka..aderlah seorg retis terkenal nie..terkenal ke??? uhuhuhuh..si Alyah..alaaa..yg fofuler ngan lagu "kisah hati" tu..die dtg beraya kt kg hubby aku...ekceli die kawan ngan adik ipar aku..dak hatta...die dtg ngan PA die..mak mentua aku lintang pukang kt dapur..menyiapkan dinner tuk retis berkenaan...retis tu teringin nak makan asam pedas kekdahnyer...so watlah lauk asam pedas..makan ngan nasi...aderlah lauk2 sampingan..aku dh lupe lauk ape lagi....tp yg pasti adik iparku siap beli sate lagi...hahhaha...

tu dia rifqy ngan alyah..

kami pun nak posing ngan retis gk...huhuuh..time nie aku tgh ngandung 2 bulan..
nie lah adik ipau aku, yg kawan ngan si alyah nie...hatta dolmat..
adik ipau aku nie..kalo org tau ttg dunia fesyen2 nie..kenallah die kowt..glamerlah jugak..cam retis..retis kerrr..??? huhuuhh..perasan retis kowt...kalo jalan2 ngan die ngan adik2 ipau yg lain...mesti akan terdengar suara2 berbisik.."tu bukan hatta dolmat ke.???" huhuuhuh..kire org kenal gk laaa....tu sebab kalo jalan ngan die..mesti kami akan sound die..."uits retis..jaga perangai !!...hahahha..."

lelaki tu yg dtg ngan alyah..PA die kowt...

pernah ritu kami ngan family hubby jalan2 kt bukit merah lake town resort...aku jalan ngan hubby aku..dk hatta jalan kt depan kami..jauh la jugak..ade satu couple jalan berselisih ngan hatta...terdgr awek die ckp kt pakwe die.."eh..!! tu bukan hatta dolmat ker..???" pastu pakwe die plak tanye.."hatta dolmat tu sape..???" hahahha..aku ngan hubby dgr nak tergelak pun ade...pastu dgr awek die cerita.."alaaa..pereke fesyen..bla..bla..bla.." huhuhu..org lelaki mane tau pasal dunia fesyen2 nie yer dk...??? org pompuan jerk yg excited...huhuuh...baju cntek2...labuci2...ropol2...huhuhu...

p/s:- verangan..anniversary yg ke 5 ke 10 ke..kalo panjang umur..aku ngan hubby nak pakai baju penganten hatta dolmat..tangkap2 gambau..hahhahaa..tp kene tunggu kurus dlu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...