Blogger Layouts
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, March 20, 2013

HaPpY BeStdAy To mE..!!!

 
salam semua...
Tajuk tu sebenarnyer untuk entry semalam..tapiiiii....
aku malas nk buat entry special utk besday aku....sebab...
tak tau nak tulis hape.... 
aku tulis tajuk tu jerk pastu aku save dlm draft....
haaahhahaha...

APTB...!!!
kemalasan tahap melampau...

oklah...harini aku dh rajin skit...
tp skit jerk...

takde ape yg menarik pun semalam...
tk selebrate mane pun...
sebab isnin tu kami dh kuar g makan KFC..
aku kan ngidam nk makan KFC dri minggu lepas kan..
so isnin mlm tu kami dh g makan...
tk sempat pun nk tggu hari selasa bile ade discount 25%...n sempena besday aku..puiii..
hahahha...

so semalam selain birthday wish dari hubby..mak...adik2...dan kawan2 dlm facebook
tkde ape pun lagi yg menarik...
hubby siap tanyer bile balik keje tu...
mlm nie kite nak selebrate besday ke???
what...??? ade ke nak selebrate besday aku tp tanye aku nak selebrate ke tk??
tk surprise langsung...tak lomantik lagsung...
hahahaahaha..
oleh sebab aku pun malas nak kuar2...sebab keadaan kesihatan tk mengizinkan..
biasalah perempuan setiap bulan kan kawan baik die cik P dtg kan...
pastu oleh sebab tgh bulan...tk gaji lagi...
dhlah minggu nie nk g Teluk Intan...
time tk gaji lagi tu...sape suh besday ko tgh bulan..
so aku izinkan laki aku wat OT....lepas hantar aku balik umh die g keje balik...

malam tu...
aku TERINGIN nak masak asam pedas ikan...
so..aku buat masak asam pedas ikan cencaru...
aku masak ALIP jerk..(sambil tunjuk jari telunjuk 1)
satu lauk jerk dh dlm asam pedas tu aku masukkan bendi n tomatoman...
kire ckuplah sayur sume ade kan...
hehehhehe...

erm itu jelah kowt nk citer pasal semalam...
tkde ape yg menarik kan???
hidup aku simple2 jerk...
laki pun biasa2 jerk tk lomantik plak tu...
so aku redha jerlaaa...
hahahhaha...
janji die igt n wish pun dh ckup...
hadiah time dh gaji nti...
hahahhaa...

p/s: terima kasih pada my lovely mak yg bergadai nyawa mengandungkan dan melahirkan aku di dunia ini...thanks to dorg mak n abah sebab mendidik aku menjadi org yg berguna...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...