Blogger Layouts
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, March 13, 2013

Tak jadi makan KFC..tapi makan lagi sedap dari KFC..

semalam kan kengkonon nak ajak hubby g makan KFC mlm tu...sebab semalam kan dpt less 25% kalo beli snack plate...sekali tu kan..dengan hampanya tk jadi..sob..sob..sebab hubby kata nak OT..tuii..sedihlah jugaks..smpaikan nampak mamat bwk plastik KFC mase nk tggu masuk lift kt rmh pun rase nak nangis!!! kengkonon igt nak bwk rifqy n rayyan jalan2 makan KFC ke..sian die tiap2 hari mesti ckp.."mama nak g jalan".. agaknyer die buring dok umh..sian die..sian mama gak..oleh sebab malas nak masak + sedih tk dpt makan KFC...(tkpe nti aku bole g sorg mcm tkde laki...g solo jerk...ahakss...) aku telah masak sesuatu yang lagi istimewa....heheheh...cepat dan sedap dan tak berkhasiat..heheheh..nk tau ape aku masak n makan???

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
masak pun cm bodo-bodo jerk...masak air panas...bubuh maggi n perencah dlm bekas..pastu tuang air panas dlm bekas yg ade maggi tu n tutup..pastu tggu 2 minit..pastu melantak lah ape lagi... nyum..nyum...

sumber : pakcik google
p/s:- aku jarang sgt-sgt makan maggi..selalu tumpang hubby nyer je bile die makan...

p/s:- puas hati aku...!!! makan maggi sebab bengang tk dpt makan KFC...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...