Blogger Layouts
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, July 15, 2011

cuti-cuti malaysia

patutnyer dh lama aku post pasal benda nie...hahahha..tp malas..ekceli nak cerita pasal percutian kami sekeluarga pada minggu lepas..kami sekeluarga pergi bercuti pada 9-11 Julai 2011 ritu..alaaa..gie dekat jerk..melaka jerk..kg laki aku...hahaha..tp haram laki aku pn fail jalan melaka tu tau..org melaka tak tau jalan melaka...hahahha..erm..aku gie ngan mak ayah aku,adik beradik aku dan ipar duai aku..sume pergi sekali yer..kami menetap die hotel straits meridien melaka..oklah..booking apartment 2 bilik 1..dgn apartment 1 bilik 1...kami semua sekali 11 org termasuk 2 budak tecik tu kan kaa...erm..antara tmpt2 yg kami pergi..zoo melaka, melaka river cruise, ikan bakar umbai,menara taming sari, funfair kt tgh bandar melaka,dataran pahlawan..malas nak citer byk..tgk gambar je yer...

nie gambar mase pergi..rnr air keroh..

 

2 org budak tecik yg comeiii...


apartment hotel yg selesa...ade dapur..
kami siap buat steamboat lagi tau..

funfair di tgh bandar melaka

makan di ikan bakar umbai..
pastu ade gambar kt zoo melaka plak yer..
 
zoo melaka
 
hubby ngan adik aku naik kuda..rm4 je ko..murah tu..

kami di zoo melaka

melaka river cruise

sume aku sayang..muahhh...


oh anak mama yg comei bersama dgn ayhnyer yg enchem..
nyum..nyum..

coffee house di hotel..dpt breakfast free lagi tu..

swimming pool di hotel..anak aku galak nau dpt mandi..hahah..

menara taming sari


di menara taming sari..

kt menara taming sari lagi



p/s:- lepas nie kami tgh pk nak gie bercuti kemana plak..tggu lepas mak abh balik haji laaa..tahun depan la bercuti lagi yer..!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...