Blogger Layouts
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, July 14, 2011

.:mencemar duli:.

hari ini dalam sejarah...sepanjang aku kawen dh 2 thn setengah nie..tk pernah lagi aku naik motor ngan laki aku gie kije...huhuhu...tp harini..terpaksa ok..terpaksa...huhuuh..kete saga tu boleh bateri kong plak..nasib baik kt opis..semalam laki aku ot..time nak balik malam tu dri opis..sekali kereta tk boleh start laaa..patutlah aku tggu kt umh die tk smpai2..kata nak balik pkul 8 pm..tp sampai pkul 9.30 pm tk balik2 lagi..dhlah aku suh die belikan aku makanan sebab aku malas nak masak..dh lapar gile nie menunggu...huhuhu....pastu aku msg la die..nak balik pkul berapa??? pastu die call..die ckp nak balik dh tp kete tk boleh start..bateri kong..so die mintak tlg member die hantar balik umh..kete tinggal kt opis..

so harini..kami terpaksa naik motor ok..naik motor!!! aku dhla tak reti nak panjat motor tu...huhuhu..tp wat2 reti..nasib baik tk jatuh...hahaha..dhlah motor tu roadtax dh mampus..!!! aduiyai..kalolah pape jd kt kami..mmg sia2 jerk...hahahha...tp cm besh gk naik motor nie..cepat pun cepat...hahahah..nop!! nop!!..aku tknak naik motor..bahaya okeh..!!! huhuhu..tp ajal maut di tangan Tuhan kan..kalo kata Dia nak tarik nyawa kite..kt memane pun boley...

sekian untuk hari ini...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...