Blogger Layouts
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 27, 2011

dah raya..yeay!!!

harini aku raya..yeay!! aku sorg jerk raya rini..org lain tk...huhuuh..sebabnyer..aku dh habis menggantikan pose aku selama 30 hari...hahahha..tula..sape suh beranak bulan pose..kan dh kene ganti sebulan...hahahha..aku start ganti pose dri thn lepas lagi..tp slow2..tk kerap sgt..aku de target..sebulan 5 hari..huhhu..so targetku tercapai..walaupun habis mengganti last minute..sebab minggu depan nie kan dh nak pose..tp aku tk kisah..janji habis ganti..vaa..vaa..vaa..tahniah yanie..!!! syabas bete..!!! lepas nie beranak bulan pose lagi k..huhuh..

oleh sebab aku raya rini..pagi td aku masak kueh teow goreng 2 bungkus tuk kawan2 kt opis..pastu semalam aku berbuka ngan nasi kerabu dan sate..nyum..nyum..hubby belanja...heheh..

p/s:- bile kite dh selalu pose..bile hari2 tk pose tu rasa cm perut lain mcm jerk..mcm tk boleh masuk makanan byk2 plak..huhuh.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...