Blogger Layouts
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, July 18, 2011

ujung minggu

sabtu - ujung minggu baru nie..sedara mara laki aku dtg umh..family pakcik dan family pokde dri melaka, family mokteh dri klang ngan mak ayah aku..uish..ramai la kt umh aku time tu..meriah giler (tp tk smpt tgkp gmbar)..huhuh..dorg dtg saje menyinggah..bru balik dri kenduri di klang..dorg smpai pun dh maghrib..minum2 pastu masing2 dh tk sabar2 nak balik...family pakcik ngan pokde balik melaka mlm tu jugak..tinggal mokteh ngan kak sada ngan family mentua aku jerk tido kt umh...huhuh...

ahad - pagi tu utk breakfast aku goreng karipap ngan donut..(nasib baik beli mase jualan hari jumaat kt bwh opis nie)..aku suh laki aku beli roti canai..tp laki aku beli roti canai sekali ngan pakej nasi lemak...uhuhuhu..so dh mcm gerai menjual la plak...atas meja tu penuh ngan makanan..roti canai,nasi lemak,kuih donut, kuih karipap..huhuhu..besh..besh..

dalam pkul 11 pagi cmtu shidah anak beranak sampai...dorg pun serbu makanan yg ade lagi..masing2 laparla..katakan..dlm pkul 12 stgh cmtu..pak mentua aku ngan 2 org anak buah aku smpai..(pak mentua hantar dk una gie kije kt bangi)..tghari tu kami masak sup tulang, kepah masak cili, sayur goreng, ngan cencalok...huhuh..makan sampai kenyang...dorg2 sume balik dlm pkul 5.30 ptg..


mokteh ngan kak sada, 2 beradik damia n dania (anak shidah)
dan 2 beradik ammar dan lokman

ammar dan lokman :- 2 org budak 'baik'..huhuh..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...